Інклюзивне навчання
У 2024/2025 навчальному році в ліцеї функціонують 10 класів з інклюзивним навчанням,
в яких навчається 21 дитина з особливими освітніми потребами.
ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ
З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ:
- вільний доступ до території та приміщень закладу, зокрема, для дітей з вадами опорно-рухового апарату, які пересуваються на візку, та дітей з вадами зору;
- забезпечення закладу освіти необхідними навчально-методичними посібниками, наочно-дидактичними та індивідуальними технічними засобами навчання;
- наявність кабінетів логопеда, психологічного розвантаження з відповідним корекційно-розвивальним обладнанням;
- забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (зокрема, психологом, логопедом, асистентами учителя).
Доступність
Сучасні класи для дітей з особливими освітніми потребами
Цікаві ігри та матеріали для розвиткових занять
РОБОТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМАНДИ
Психолого-педагогічний супровід - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.
Корекційно-розвиткові заняття проводяться відповідними вчителями: дефектологом, логопедом та практичними психологами.
Соціальні педагоги та відповідні педпрацівники закладу здійснюють психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.
Безпосередня реалізація інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти забезпечується командою психолого-педагогічного супроводу, учасниками якої є:
• педагогічні працівники;
• асистент вчителя;
• практичний психолог;
• залучені фахівці;
• батьки дитини.