Навчання дітей з ООП

ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ

З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗНЗ:

  • вільний доступ до території та приміщень на­вчального закладу, зокрема, для дітей з вадами опорно-рухового апарату, які пересуваються на візку, та дітей з вадами зору;
  • забезпечення навчального закладу необхідними на­вчально-методичними посібниками, наочно-дидактични­ми та індивідуальними технічними засобами навчання;
  • наявність кабінетів учителя-дефектолога, логопеда, психо­логічного розвантаження з відповідним корекційно-розвивальним обладнанням;
  • забезпечення педагогічними кадрами, які володі­ють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (зокрема, психологом, учителями: дефектологом, логопедом, асистентами учителя).  

Фото приміщень  

Сучасні класи для дітей з особливими освітніми потребами 

Цікаві ігри та матеріали для розвиткових занять  


РОБОТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМАНДИ

   Психолого-педагогічний супровід - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.

  Корекційно-розвиткові заняття проводяться відповідними вчителями: дефектологом, логопедом та практичними психологами.

  Соціальні педагоги та відповідні педпрацівники закладу здійснюють психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій).

  Логопедичний кабінет 

Кабінет психолога  

Ресурсна кімната для занять з дітьми

Асистент учителя забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу  

 Робота асистента вчителя в інклюзивних класах 

Навчально-методична література

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати