Навчання дітей з ООП
ПЕРЕДУМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ
З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗНЗ:
- вільний доступ до території та приміщень навчального закладу, зокрема, для дітей з вадами опорно-рухового апарату, які пересуваються на візку, та дітей з вадами зору;
- забезпечення навчального закладу необхідними навчально-методичними посібниками, наочно-дидактичними та індивідуальними технічними засобами навчання;
- наявність кабінетів учителя-дефектолога, логопеда, психологічного розвантаження з відповідним корекційно-розвивальним обладнанням;
- забезпечення педагогічними кадрами, які володіють методиками роботи з дітьми з особливими освітніми потребами (зокрема, психологом, учителями: дефектологом, логопедом, асистентами учителя).
Фото приміщень
Сучасні класи для дітей з особливими освітніми потребами
Цікаві ігри та матеріали для розвиткових занять
РОБОТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМАНДИ
Психолого-педагогічний супровід - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку дитини, передбачена індивідуальною програмою розвитку.
Корекційно-розвиткові заняття проводяться відповідними вчителями: дефектологом, логопедом та практичними психологами.
Соціальні педагоги та відповідні педпрацівники закладу здійснюють психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами різних нозологій).
Логопедичний кабінет
Кабінет психолога
Ресурсна кімната для занять з дітьми
Асистент учителя забезпечує особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу
Робота асистента вчителя в інклюзивних класах
Навчально-методична література